مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-25اقتصادي

رییس پلیس راه: آزادراه غدیر منجر به کاهش حوادث جاده ای خواهد شد


رییس پلیس راه کشور با اشاره به کاهش نرخ ترافیک جنوب تهران و البرز با بهره برداری از پروژه آزادراه غدیر، گفت: این پروژه ایمن کاهش حوادث جاده ای را نیز به همراه خواهد داشت که امیدواریم این شرایط منجر به کاهش تلفات جاده ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هادی امیدوار، رییس پلیس راه کشور، پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه آزادراه غدیر که به دستور رییس جمهور انجام شد، با اشاره به اینکه این پروژه سهم بسزایی در کاهش ترافیک کشور خواهد داشت، گفت: با زیربار ترافیک رفتن این پروژه گره کور ترافیکی جنوب پایتخت تا حد زیادی باز می شود.

رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه طول این آزادراه 160 کیلومتر است، اظهار کرد: با در نظر گرفتن آزادراه های قم، قزوین، کرج، ساوه و بخشی از آزادراه حرم تا حرم طول آن به حدود 210 کیلومتر رسیده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پروژه فوق یکی از ایمن ترین پروژه های راهی کشور به شمار می رود، افزود: با زیر بار ترافیک رفتن این پروژه با کاهش حوادث راهی در راه های منتهی به پایتخت همراه خواهیم بود و امیدواریم تلفات جاده ای نیز کاهش یابد.

امیدوار بهره برداری از پروژه را مساوی با کاهش ترافیک عادی از حمل و نقل بار دانست و اضافه کرد: در این راستا توسعه آزادراهی در بخش شرقی تهران نیز در دستور کار قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه: آزادراه غدیر منجر به کاهش حوادث جاده ای خواهد شد

رییس پلیس راه: آزادراه غدیر منجر به کاهش حوادث جاده ای خواهد شد