مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-25سياسي

60 جلد آثار کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی در قم رونمایی شد


همزمان با میلاد امیر المومنین (ع) 60 جلد از آثار سید مرتضی علم الهدی و مقالات علمی پیرامون این شخصیت برجسته علمی رونمایی شد.

- قم- همزمان با میلاد امیر المومنین (ع) 60 جلد از آثار سید مرتضی علم الهدی و مقالات علمی پیرامون این شخصیت برجسته علمی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ری شهری پیش از ظهر پنجشنبه در آیین رونمایی از آثار کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی که در مؤسسه دارالحدیث برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) سید مرتضی را اسوه معنویت، عقلانیت و عمل معرفی کرد و افزود: با توجه به ضرورت معرفی چنین شخصیت بزرگی رهبر معظم انقلاب تهیه آثار مربوط به سید مرتضی را تحت اشرافیت آیت الله استادی به مؤسسه دارالحدیث واگذار کردند.

رییس مؤسسه دارالحدیث با اشاره به برگزاری نشست های مختلف علمی پیش از این رونمایی گفت: آثار تهیه شده برای چاپ با دقت تمام مورد ارزیابی علمی قرار گرفت تا برای چاپ به آستان قدس رضوی واگذار شود.

گفتنی است امروز و همزمان با میلاد امیرالمومنین (ع) 60 جلد از آثار سید مرتضی علم الهدی و مقالات علمی پیرامون این شخصیت برجسته علمی رونمایی شد.

همچنین در ابتدای این مراسم فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران این کنگره پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 جلد آثار کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی در قم رونمایی شد

60 جلد آثار کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی در قم رونمایی شد