مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-25اقتصادي

لزوم واردات مستقیم نهاده های دامی توسط تشکل ها


معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:این سازمان از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرده به تشکل های بخش کشاورزی کد معاملاتی و امکان واردات مستقیم نهاده های دامی بدهد اما وزارتخانه به وارد کنندگان خوشنام اولویت می دهد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران، مرتضی معتمد معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: تشکل های گاوداران، مرغداران، پروار بندان و  مرغداران تخمگذار شرکت بازرگانی برای خود ایجاد کرده اند که فعالیت های بازرگانی خارجی آنها  منسجم تر انجام شود.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی بر کارهای این شرکت نظارت می کند که زمانی تقلب یا اختلاسی در آن صورت نگیرد و ما نمی توانیم به آنها بگوییم که فلان نهاده را وارد کنید یا نکنید.

معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی ایران ادامه داد: تشکل های بخش کشاورزی برای ایجاد بتکا یا همان شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران، کار قشنگی انجام داده اند زیرا این شرکت می تواند فعالیت بازرگانی داخلی به ویژه فعالیت های بازرگانی خارجی آنها را منسجم ترانجام دهد.

معتمد گفت: این شرکت بازرگانی از تولید کننده بخش کشاورزی پول می گیرد و برای آنها نهاده های مورد نیاز را را وارد می کند و ما نیز تنها مسئولیت نظارت بر این تشکل را داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم واردات مستقیم نهاده های دامی توسط تشکل ها

لزوم واردات مستقیم نهاده های دامی توسط تشکل ها