مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-25سياسي

امام علی (ع) محور وحدت جامعه اسلامی است


همدان_امام جمعه همدان علی (ع) را محور جامعه اسلامی دانست و گفت: باید در راستای توسعه فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه کوشش کنیم.

- همدان_امام جمعه همدان علی (ع) را محور جامعه اسلامی دانست و گفت: باید در راستای توسعه فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه کوشش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در تجمع بزرگ مداحان استان همدان اظهار کرد: حضرت علی (ع) در باطن و ظاهر شاگردی پیامبر اکرم را (ص) کرده است، از پیامبر روایت نقل شده است که علی تربیت شده من است.

وی با بیان اینکه علی علیه السلام چکیده همه انبیا و اولیا الهی است، ادامه داد: خداوند همه فضل ها را به علی و فرزندانش داده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سختی های پیامبران در مسیر دعوت از انسان ها برای خداپرستی، افزود: اینکه پیامبران حرف از نجات انسان ها بزنند و مورد تمسخر قرار گیرند بر قلب پیامبران سنگینی می کرد، برای پیامبران سخت بوده است که ببیند مردم به سمت گمراهی می رفتند.

شعبانی با بیان اینکه گاهی اوقات خداوند می خواهد به پیامبر دلداری دهد برای اینکه پیامبران از گمراهی مردم غصه می خوردند، افزود: این مسئله سختی بر پیامبر اکرم (ص) و سایر انبیا الهی تحمیل می کرد به همین دلیل خداوند علی علیه السلام را سنگ صبور سختی ها پیامبر قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام علی (ع) محور وحدت جامعه اسلامی است

امام علی (ع) محور وحدت جامعه اسلامی است