مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-25ورزشي

چهارمین دوره مربیگری سطح یک فوتسال در کرمانشاه برگزار شد


مدیر برگزاری دوره مربیگری در کرمانشاه گفت: چهارمین دوره مربیگری فوتسال سطح یک با حضور 15 مدرس با سابقه فوتسال بانوان در کرمانشاه برگزار شد.

- فاطمه مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سطح فوتسال بانوان در استان کرمانشاه شامل بخش آموزش مربیگری، داوری، بازیکنان و مسابقات است.

وی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری، گفت: امروز چهارمین کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان ایران در سالن جلسات هادیان استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد، در هر دوره حدود 15 نفر حضور دارند و تاکنون 60 مربی در طول این دوره ها پرورش داده شدند.

مدیر برگزاری دوره مربیگری در کرمانشاه افزود: کلاس های فوتسال سطح یک و دو آسیا به میزبانی کرمانشاه برگزار شده و امیدواریم سال آینده نیز کلاس فوتسال آسیا را میزبان باشیم.

وی ادامه داد: سطح فوتسال بانوان در استان از نظر مربیان و داوران اوضاع خوبی را دارد و می توانیم با وجود افراد باتجربه و پرتلاش و رفع مشکلات فوتسال بانوان در کشور شناخته و تیم داشته باشیم.

مرادی اضافه کرد: در بخش بازیکنان نیز ورزشکاران مطرحی را داریم که چند تن از آن ها در لیگ های برتر سایر استان ها و همچنین خانم گل آسیا از استان کرمانشاه را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره مربیگری سطح یک فوتسال در کرمانشاه برگزار شد

چهارمین دوره مربیگری سطح یک فوتسال در کرمانشاه برگزار شد