مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 01:352021-02-24بين الملل

درخواست نتانیاهو از بایدن برای حفظ تحریم ها ضد دیوان لاهه


منابع مطلع می گویند نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دولت جدید آمریکا خواسته تا تحریم های اعمال شده علیه دیوان کیفری بین المللی توسط دولت پیشین واشنگتن را حفظ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه فشارهای رژیم صهیونیستی بر دیوان کیفری بین المللی (لاهه) از طریق متحدان غربی خود، تل آویو خواستار حفظ تحریم های آمریکا بر این دادگاه شد.

وبگاه های دیوان لاهه، تلاش های تل آویو برای مختل کردن تحقیقات احتمالی این دادگاه درباره جنایت های جنگی اسراییل علیه فلسطینیان را تضعیف خواهد کرد و همچنین دادستان های لاهه این اقدام آمریکا را به عنوان عدم مخالفت با پیشبرد تحقیقات مذکور برداشت خواهند کرد.

به نوشته آکسیوس، رژیم صهیونیستی بسیار نگران است که هرگونه تحقیقی منجر به صدور احکام بازداشت بین المللی برای مسئولان دولتی و نظامی تل آویو شود و همچنین جنبش تحریم های ضد اسراییلی را تقویت کند.

دیپلمات های اسراییلی نیز در گفت وگو با همتایان آمریکایی خود، تصریح کرده اند که حتی اگر دولت بایدن با تحریم ها علیه دیوان لاهه مخالف باشد، باید آنها را به عنوان اهرم فشاری برای توقف پرونده تحقیقات درباره جنایات جنگی این رژیم حفظ نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نتانیاهو از بایدن برای حفظ تحریم ها ضد دیوان لاهه

درخواست نتانیاهو از بایدن برای حفظ تحریم ها ضد دیوان لاهه