مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 01:302021-02-24سياسي

باقری: مردم شفافیت گزینشی نمی خواهند


رییس فراکسیون مستقلان ولایتی مجلس با بیان اینکه نباید برای شفافیت استثنا قائل شد، گفت: مردم شفافیت گزینشی نمی خواهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد باقری با اشاره به طرح شفافیت آرا که در مجلس مطرح است، اظهار کرد: شفافیت کار خوبیست و باید در همه حوزه ها و در همه ابعاد وجود داشته باشد، اما نمی شود برای آن استثناء قائل شد.

وی افزود: اگر ما می خواهیم شفافیت در مجلس وجود داشته باشد، باید رای اعتماد، استیضاح، انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان و انتخابات هیئت رییسه مجلس نیز شفاف باشد و مردم از آن ها مطلع باشند و نباید استثنایی وجود داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس ادامه داد: نباید این طور باشد که کسانی لابی کنند و 15 نفر امضا جمع کنند و بگویند که شفافیت در فلان موارد خلاف مصالح کشور است.

باقری با بیان اینکه شفافیت باید در همه حوزه ها، ابعاد و انتخابات های داخلی مجلس وجود داشته باشد، گفت: استثنا قائل شدن برای آن حتماً خلاف نظر مردم است.

شفافیت باید بدون رودربایستی در مواردی مثل استیضاح، رای اعتماد و انتخابات ها اعمال شود و نباید استثنایی وجود داشته باشد وگرنه ما کلاه سر مردم گذاشته ایم و به آن ها می گوییم هر جا که ما تشخیص می دهیم باید شفاف شود و هر جا تشخیص می دهیم این شفافیت به مصلحت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: مردم شفافیت گزینشی نمی خواهند

باقری: مردم شفافیت گزینشی نمی خواهند