مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 01:152021-02-24ورزشي

لطیفی: تنها کشوری هستیم که تیم ها برای پخش تلویزیونی به صدا و سیما پول می دهند


علی لطیفی اعتقاد دارد باید حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها داده شود و باشگاه ها باید از بازیکنان با استعداد و جوان استفاده کنند تا بتوانند از استعدادها حمایت کنند و همین طور از فروش آن ها درآمدزایی کنند.

- علی لطیفی اعتقاد دارد باید حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها داده شود و باشگاه ها باید از بازیکنان با استعداد و جوان استفاده کنند تا بتوانند از استعدادها حمایت کنند و همین طور از فروش آن ها درآمدزایی کنند.

علی لطیفی، سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش در گفت وگو با ایسنا، درباره نیم فصل اول لیگ یک فوتبال گفت: فکر می کنم بازی ها به هم نزدیک بودند و تفاوت زیادی بین تیم های بالای جدول و پایین جدول وجود ندارد اما برخی تیم ها توسط سرمربی بسته شده اند که همین باعث شده سرمربی با بازیکنان راحت تر باشد و شرایط و خصوصیات بازیکنانش را به خوبی می دانسته و بهانه ای برای ناکامی احتمالی وجود ندارد.

او ادامه داد: برخی از تیم ها مثل تیم ما بودند که دچار مشکلات زیادی بودند و تعدادی از بازیکنان فارغ از توانمندی، با سلیقه ما جور نبودند.

توانمندی تیم ها به هم نزدیک است اما مساله ای که باعث شده یک تیم در بالای جدول باشد و یک تیم در انتهای جدول این است که برخی تیم ها از بازیکنان با تجربه استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطیفی: تنها کشوری هستیم که تیم ها برای پخش تلویزیونی به صدا و سیما پول می دهند

لطیفی: تنها کشوری هستیم که تیم ها برای پخش تلویزیونی به صدا و سیما پول می دهند