مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 23:452021-02-24بين الملل

پوتین:مبارزه با تروریسم حتی در جبهه های دور ادامه دارد


رییس جمهوری روسیه با اشاره به این که مقابله با تروریسم در جبهه های دور مثل سوریه ادامه دارد، اعلام کرد، تروریسم خطرناک ترین تهدید علیه کشور و جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در نشست رهبری سازمان امنیت فدرال این کشور امروز، چهارشنبه گفت: تروریسم تنها و خطرناک ترین تهدید است و مقابله با آن قبل از هر چیزی مستلزم آمادگی دائمی و تدابیر عملی پیش دستانه بررسی شده است.

پوتین خاطرنشان کرد: نیرو های امنیت روسیه دسامبر گذشته آخرین گروهک سازمان دهی شده که جنایاتی در جمهوری چچن، انگوشیای روسیه صورت داده بود، منهدم کردند.

او افزود: تلاش ها همچنین در جبهه های دور مثل سوریه ادامه دارند.

او تاکید کرد: در عین حال دوست دارم اشاره کنم 72 رویداد تروریستی در سال 2020 خنثی شده یعنی بیش از 25 درصد از سال 2019 که در آن 57 حادثه تروریستی خنثی شده بود.

روسیه 2015 عملیات نظامی برای مقابله با تشکیلات تروریستی در سوریه را آغاز کرد و نیرو های روسیه در بازپس گیری مناطق این کشور و تسلط ارتش سوریه بر اکثر خاک کشورشان و نابودی داعش و جبهه النصره نقش داشتند.

پوتین همچنین اشاره کرد، حمایت از شهروندان روس در برابر تهدیدات داخلی و خارجی در راس اولویت های رهبری کشور است و مهمترین چالش مقابل جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین:مبارزه با تروریسم حتی در جبهه های دور ادامه دارد

پوتین:مبارزه با تروریسم حتی در جبهه های دور ادامه دارد