مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 23:002021-02-24سياسي

بیشتر پروژه های تهران معطوف به جنوب شهر است/نگاه مان به شهروندان پدرانه است


شهردار تهران با اشاره به خدمات این نهاد عمومی به خانواده های نیازمند و محرومان جامعه گفت: شهرداری ارائه خدمت به مردم جنوب شهر را در اولویت قرار داده است.

- شهردار تهران با اشاره به خدمات این نهاد عمومی به خانواده های نیازمند و محرومان جامعه گفت: شهرداری ارائه خدمت به مردم جنوب شهر را در اولویت قرار داده است.

پیروز حناچی در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه مراسم گلریزان پویش ایران مهربان برای حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد، با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شهرداری تهران در رسیدگی به اقشار نیازمند جامعه گفت: بیشتر پروژه های شهری تهران در جنوب شهر انجام می شود که این بیانگر توجه این نهاد به خانواده های محروم و نیازمند است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در ارائه کمک یا خدمت هیچ تفاوت و تبعیضی بین افراد جامعه قائل نیست، افزود: نگاه شهرداری به شهروندان نگاهی پدرانه است که هرچه در توان داشته باشد، برای کمک به شهروندان انجام می دهد و در این مسیر محرومان و افراد کم توان در اولویت دریافت خدمت قرار دارند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در این دوره از شهرداری بیشتر خدمات معطوف به جنوب شهر و اقشار نیازمند است، بیان کرد: این به آن معنا نیست که به شمال شهر خدمات ارائه نمی دهیم؛ اما عمده کارهای انجام شده در جنوب شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر پروژه های تهران معطوف به جنوب شهر است/نگاه مان به شهروندان پدرانه است

بیشتر پروژه های تهران معطوف به جنوب شهر است/نگاه مان به شهروندان پدرانه است