مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 21:052021-02-24سياسي

امام جمعه جدید چهاربرج معرفی شد


حجت الاسلام اصغر جلالی در جلسه شورای اداری بخش مرحمت آباد به عنوان امام جمعه جدید شهر چهاربرج میاندوآب معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی در جلسه شورای اداری بخش مرحمت آباد به عنوان امام جمعه جدید شهر چهاربرج میاندوآب معرفی شد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام آذرپندار، امام جمعه فقید شهر چهاربرج، گفت: حجت الاسلام آذرپندار منشا خیر و برکت بود و امیدواریم با وحدت و همدلی سنگر نماز جمعه را  مستحکم تر کنیم.

حجت الاسلام کریم حسین خانی با اشاره به فعالیت های جهادی امام جمعه پیشین شهر چهاربرج، افزود: این اقدامات با حضور امام جمعه جدید ادامه خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه یک جایگاه اثر گذار است و باعث همدلی و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی می شود.

حجت الاسلام جلالی، امام جمعه جدید چهاربرج پیش از این مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب بود و مرحوم حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه فقید و سابق چهاربرج نیز در اوایل فروردین ماه امسال در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، به این ویروس مبتلا و پس از چند روز بستری در بیمارستان عباسی میاندوآب، درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید چهاربرج معرفی شد

امام جمعه جدید چهاربرج معرفی شد