مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 21:052021-02-24سياسي

علی(ع)، میزان الحق...


امیرالمومنین شاخص حق و باطل است.

به خاطر همین است که هر کس دنبال حضرت علی(ع) است و ایشان را قبول دارد و می خواهد که مثل او عمل کند حق است و هر کس که حضرت علی(ع) را قبول ندارد باطل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، وجود امیرالمومنین (ع) از جهات متعدد و در شرایط گوناگون برای همه نسل های بشر یک درس جاودانه و فراموش شدنی است.

چه در عمل فردی و شخصی خود، چه در محراب عبادتش، چه در مناجاتش، چه در زهدش، چه در محو و غرق شدنش در یاد خدا و چه در مبارزه اش با نفس و شیطان و انگیزه های نفسانی و مادی.

بنابراین انسان بیدار در لحظه لحظه زندگی امیرالمومنین و در ارتباطش با خدا و معنویت درس های فراموش نشدنی پیدا می کنند و باز در بعد دیگر، جهادش برای برپاداشتن و به پا شدن خیمه حق و عدالت بود.

یعنی آن روزی که نبی اکرم بار رسالت را بر دوش گرفت، از اولین ساعات یک مبارز و مجاهد مومن و فداکار که هنوز در دوران نوجوانی بود در کنار خود پیدا کرد و او علی بود؛ تا آخرین ساعات عمر با برکت پیامبر مجاهدت در راه برپاداشتن نظام اسلامی و بعد حفظ کردن آن لحظه ای امیرالمومنین را فارغ نگذاشت.

برای او معنای زندگی همین بود که از امکانات خداداده، از وقت جسمی و روحی و ارادی و کلا از آنچه که در اختیار اوست در راه اعتلای کلمه حق استفاده کند و حق را زنده نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی(ع)، میزان الحق...

علی(ع)، میزان الحق...