مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-24اقتصادي

تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه رمضان/ ضرورت کنترل و نظارت بر بازار


معاون استاندار لرستان با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان در استان، بر ضرورت کنترل و نظارت بر بازار از سوی دستگاه های متولی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد عبدالهی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و ضرورت تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید و همچنین نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و به منظور نظارت بر بازار و لزوم کنترل قیمت ها تدابیری اندیشیده شد تا در این دو مقطع با تدابیر و اقدامات لازم، تغییر قیمت ها و بازار کنترل شود.

وی با اشاره به تنش های ایجاد شده در روزهای اخیر در برخی از کالاها از جمله گوشت مرغ و روغن نباتی مورد نیاز مردم گفت: در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد که کالاهای مورد نیاز به اندازه کافی تأمین شده و در اختیار همه استان ها قرار می گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی ذخیره شده است گفت: به منظور تنظیم بازار در روزهای پایانی سال هم در زمینه گوشت منجمد و هم گوشت مرغ و … تدابیر لازم اتخاذ شده است و همچنین برای ماه مبارک رمضان مشکلی در سطح استان نخواهیم داشت.

عبدالهی افزود: در این جلسه مقرر شد برای کنترل بیشتر بازار و قیمت ها، استان های هم جوار با هم اندیشی و رایزنی و در صورت نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه رمضان/ ضرورت کنترل و نظارت بر بازار

تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه رمضان/ ضرورت کنترل و نظارت بر بازار