مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:102021-02-24پزشكي

زالی: گروه های در معرض خطر از دو ماسک استفاده کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در گفت وگوی زنده خبری امشب از مراجعه 7411 بیمار با علایم مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته به بخش .

- فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران تاکید کرد: گروه های در معرض خطر برای محافظت بیشتر و کاهش خطر حتما از دو ماسک استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در گفت وگوی زنده خبری امشب از مراجعه 7411 بیمار با علایم مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته به بخش های سرپایی بهداشت و درمان و افزایش 12،1درصدی آن نسبت به هفته قبل خبر داد.

به گفته دکتر زالی در شبانه روز گذشته 272 بیمار جدید کرونایی در بخش های عادی و 110 نفر نیز در بخش های ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شدند که آمار بستری در بخش های عادی 10،1 درصد و بخش های ویژه 9 درصد نسبت به هفته گذشته رشد داشته است.

وی این افزایش آمار را زنگ خطر نگران کننده ای برای تهران ذکر کرد که با توجه به نزدیک شدن روز های پایانی سال و افزایش حجم ترافیک و تراکم کالبد شهری و تغییر رفتار های مردم بسیار نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: گروه های در معرض خطر از دو ماسک استفاده کنند

زالی: گروه های در معرض خطر از دو ماسک استفاده کنند