مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 19:552021-02-24اجتماعي

گزارش فارس از بارش برف در گیلان/تمامی راه های مواصلاتی باز است


به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اکیپ های راهداری در قالب 60 پایگاه همچنان در تمامی محورهای اصلی و کوهستانی استان حضور و فعالیت داشته و تمامی راه های مواصلاتی استان باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی گیلان، نزولات آسمانی از شب گذشته در گیلان آغازشده و در اقصی نقاط استان با شدت و ضعف همچنان در جریان است.

این سامانه بارشی از اوایل وقت امروز به شکل برف در ارتفاعات وارد گیلان شده و بر اساس آخرین رصدهای هواشناسی بارش برف با شدت و ضعف در دامنه ها و شهرهای غربی استان در حال باریدن است.

پیرو تشکیل جلسه های راهداری شامل 545 راهدار گیلانی در قالب 60 اکیپ و 351 انواع ماشین آلات در  تمامی محورهای برف خیز استان حضور فعال داشته و این عملیات کماکان در جریان است.

به گفته مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان یک هزار رابط بحران در چند روز گذشته به صورت تصویری و اینترنتی با یکدیگر در ارتباط هستند که این اتفاق فرخنده برای نخستین بار در حوزه مدیریت بحران در حال انجام است.

بنابر اعلام فریبرز مرادی اکیپ های راهداری در قالب 60 پایگاه همچنان در تمامی محورهای اصلی و کوهستانی استان حضورداشته و با پیگیری های صورت گرفته 120 دستگاه ماشین آلات از بخش خصوصی ناوگان راهداری افزوده شده و تمامی راه های مواص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از بارش برف در گیلان/تمامی راه های مواصلاتی باز است

گزارش فارس از بارش برف در گیلان/تمامی راه های مواصلاتی باز است