مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 19:252021-02-24فناوري

مخابرات سمبل و نماد توسعه همیشگی صنعت ارتباطات کشور بوده و هست


گویا امید به اصلاح سخنان و رویکردها در مجموعه وزارت ارتباطات بیهوده است و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیگر مخابرات را از خانواده خود نمی داند.

بر ایشان فرض است که بدانند زمانی که وزارتخانه ای وجود نداشت، شرکت مخابرات ایران با سابقه ای 60 ساله در حوزه ارتباطات، صنعت مخابرات کشور را پی ریزی و پایه ریزی کردند.

بهانه این توضیحات، صحبت های وزیر ارتباطات در افتتاحیه نمایشگاه تلکام 99 است که باز هم به مخابرات حمله کردند و همچنان به این سوال اساسی پاسخ نمی دهند که چرا تا سه ماه پیش مخابرات از نظر ایشان، کاملا گل و بلبل بود.

لطفا به خاطر دستمالی، قیصریه را به آتش نکشید و از عواقب صحبت های خود آگاه باشید.

آقای جهرمی، مطمئن باشید مردم آگاه تر از این حرف ها هستند و فهمیده اند شما صرفا به بهانه ی خارج شدن شخص موردنظرتان از مدیرعاملی شرکت این همه جار و جنجال به راه انداخته اید.

این گونه روش ها با هر هدفی که باشد، نتیجه ای جز به آشوب کشاندن و خراب کردن بازار رو به توسعه ارتباطات و مخابرات کشور که نیاز حیاتی مردم است نخواهد داشت.

مخابرات همواره تابع سیاست های ابلاغی بالادستی و رگولاتوری بوده است و حداقل انتظار این است که اگر به خواسته های به حق مخابرات در راستای توسعه توجهی نمی شود، منطق و اصول در صحبت ها مراعات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات سمبل و نماد توسعه همیشگی صنعت ارتباطات کشور بوده و هست

مخابرات سمبل و نماد توسعه همیشگی صنعت ارتباطات کشور بوده و هست