مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 18:502021-02-24حوادث

پلیس آمریکا یک بیمار 30 ساله را به روش جورج فلوید خفه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، وکیل خانواده آنجلو کویینتو (Angelo Quinto) 30 ساله از ایالت کالیفرنیای شمالی اعلام کرد که یک مامور پلیس زانوی خود را به مدت حدود 5 دقیقه روی گردن او قرار داد؛ - پلیس آمریکا یک شهروند 30 ساله و بیمار را در کارولینای شمالی به شیوه قتل جورج فلوید خفه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، وکیل خانواده آنجلو کویینتو (Angelo Quinto) 30 ساله از ایالت کالیفرنیای شمالی اعلام کرد که یک مامور پلیس زانوی خود را به مدت حدود 5 دقیقه روی گردن او قرار داد؛ حادثه ای که باعث خفگی وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه تلویزیونی، جان ال بوریس (John L.

Burris) وکیل خانواده مقتول در این خصوص تصریح کرد که خواهر وی در روز حادثه به دلیل نگرانی از اینکه احتمال دارد او که به اضطراب و افسردگی مبتلا بود به مادرشان آسیب بزند، با پلیس تماس می گیرد.

وکیل خانواده مقتول اضافه کرد:، اما پلیس ها هیچ تلاشی برای درک شرایط نمی کنند و در عوض خیلی سریع آنجلو کویینتو را از دستان مادرش که او را برای آرام کردن از پشت گرفته بود، خارج می کنند.

جان ال بوریس ادامه داد که یک مامور پلیس با قرار دادن زانوی خود بر گردن آنجلو کویینتو به مدت حدود 5 دقیقه مانع واکنش وی شده است و در همان حال، یک مامور دیگر تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آمریکا یک بیمار 30 ساله را به روش جورج فلوید خفه کرد

پلیس آمریکا یک بیمار 30 ساله را به روش جورج فلوید خفه کرد