مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:352021-02-24سياسي

میزبانی رامسر دو شهید گمنام


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر از میزبانی دو شهید گمنام خبر داد و گفت: دو شهید 18 و 27 ساله که به ترتیب در عملیات های محرم و والفجر به درجه شهادت رسیدند و پیکر آنها در تازه ترین تفحص کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمدرضا خمسیه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت تدفین دو شهید گمنام در شهرستان رامسر با اشاره به اینکه شهدای گمنام به عنوان سمبل دفاع مقدس هستند،اظهار کرد: دو شهید 18 و 27 ساله که به ترتیب در عملیات های محرم و والفجر به درجه شهادت رسیدند و پیکر آنها در تازه ترین تفحص کشف شد.

وی گفت: در شهرستان رامسر 284 شهید سرافراز همچون نگینی می درخشند و گنجینه ای از شهدا هستند که همه موفقیت ها و سرافرازی امروز مرهون این عزیزان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامسر با اشاره به اینکه تدفین دو شهید در شهرستان انجام می شود،اضافه کرد: مراسم تشییع در استان مازندران و رامسر برگزار خواهد شد که در غروب روز شنبه مراسم وداع با پیکر شهدا را خواهیم داشت و مراسم تدفین در روز یکشنبه برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم به دلیل وجود ویروس است و هویت آن همانند هویت انقلاب است که پایه ریزی سپاه براساس مکتب انقلاب شکل گرفت و الویت سپاه در هر کاری مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی رامسر دو شهید گمنام

میزبانی رامسر دو شهید گمنام