مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:302021-02-24ورزشي

تساوی خانگی تیم خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال


تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خانگی برابر تیم شهید ستاری قرچک ورامین به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

- ایسنا/کرمانشاه تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خانگی برابر تیم شهید ستاری قرچک ورامین به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

فرهاد مرزی مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه پس از پایان دیدار امروز(6 اسفند) تیمش در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، در گفت و گو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، اظهار کرد: باتوجه به اینکه تیم شهید ستاری قرچک سابقا لیگ برتری بوده و به لیگ دسته اول سقوط کرده، بنابراین با تیمی توانمند روبرو بودیم، اما با این وجود بازیکنان ما در مقابل این تیم خوب درخشیدند.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا بازی در اختیار بازیکنان ما بود و در دقایق ابتدایی توانستیم یک گل را هم به ثمر برسانیم.

مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه اضافه کرد: نیمه اول موقعیت های خوبی برای گل داشتیم که نتوانستیم خوب از آنها استفاده کنیم.

گل دوم را در نیمه دوم بازی وارد دروازه حریف کردیم و در حالی که در دقایق انتهایی بازی کاملا زمین را در اختیار گرفته بودیم، بازیکنان حریف با استفاده از تجربه خود دو گل تساوی را جبران کردند تا به تساوی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی خانگی تیم خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال

تساوی خانگی تیم خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال