مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:302021-02-24سياسي

امنیت فعالیت سیاسی در خراسان رضوی را با تمام قوا تأمین خواهیم کرد


مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: فعالان و چهره های سیاسی در فعالیت سیاسی خود چرایی امید به آینده را تبیین کنند و در مقام نقد نیز مراقب باشند دستاوردهای انقلاب اسلامی خدشه دار نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: فعالان و چهره های سیاسی در فعالیت سیاسی خود چرایی امید به آینده را تبیین کنند و در مقام نقد نیز مراقب باشند دستاوردهای انقلاب اسلامی خدشه دار نشود.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با نخبگان سیاسی جوان، با تبریک میلاد حضرت امیر المومنین(ع) ضمن تبیین روایتی از این امام بزرگوار تاکید کرد: فعالیت سیاسی سختی و هزینه دارد اما باید این فعالیت با حضور همه جریانات سیاسی و همه جناح ها تداوم یابد و در عین حال مراقبت کرد این تلاش به فرهنگ اسلامی ایرانی و آرمان های انقلاب خدشه ای وارد نکند.

این مقام امنیتی به جریان های سیاسی توصیه کرد که بر اعضای تشکل خود نظارت داشته باشند و به ویژه در مناصب مدیریتی نسبت به هر گونه فساد اقتصادی حساس باشند.

وی همچنین درباره دغدغه برخی فعالان سیاسی درباره رد صلاحیت ها تاکید کرد: مجموع افراد رد صلاحیت شده در سیستم امنیتی استان طی سال های 98 و 99 کمتر از یک درصد مجموع استعلام شدگان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت فعالیت سیاسی در خراسان رضوی را با تمام قوا تأمین خواهیم کرد

امنیت فعالیت سیاسی در خراسان رضوی را با تمام قوا تأمین خواهیم کرد