مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:052021-02-24حوادث

وقوع یک فقره قتل عمدی در آلبلاغ اسفراین


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی با اشاره به جزییات وقوع حوادث اخیر در منطقه آلبلاغ اسفراین از یک فقره قتل عمدی متعاقب وقوع منازعه دسته جمعی چند روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی با اشاره به جزییات وقوع حوادث اخیر در منطقه آلبلاغ اسفراین از یک فقره قتل عمدی متعاقب وقوع منازعه دسته جمعی چند روز گذشته خبر داد.

سید جواد ایلالی با بیان جزییاتی از این ماجرا تصریح کرد: متعاقب عقد قرارداد با شرکت حفاظتی ایمیدو برای حفاظت از آلبلاغ که طی هفته های گذشته صورت گرفته بود یک فقره منازعه دسته جمعی منجر به ضرب و جرح و قتل عمدی مابین 25 نفر در منطقه حفاظت شده و در محل وقوع معادن آلبلاغ رخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، وی افزود: پس از تصویب شورای تأمین اسفراین و برقراری ایست و بازرسی و تحویل آلبلاغ و محدوده آن به شرکت حفاظتی ایمیدو عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب که مطابق گزارش مراجع انتظامی عمدتا از اراذل و اوباش بودند با احساس اینکه منافع و مطامع آنان در بهره برداری غیرمجاز از این معادن تهدید می شود تلاش کردند با ایجاد ناامنی و تشدید تنش و درگیری مانع کار تیم حفاظتی شوند تا همچنان بستر سوء استفاده برای آنان فراهم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع یک فقره قتل عمدی در آلبلاغ اسفراین

وقوع یک فقره قتل عمدی در آلبلاغ اسفراین