مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:502021-02-24سياسي

آخرین وضعیت کرونای انگلیسی و محدودیت ها در استان اصفهان


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: متاسفانه در سه شهر خمینی شهر، فلاورجان و اصفهان، چهار مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی شناسایی شده است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: متاسفانه در سه شهر خمینی شهر، فلاورجان و اصفهان، چهار مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی شناسایی شده است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها در استان اصفهان، اظهار کرد: دقایقی پیش جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد که بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی متاسفانه در سه شهر خمینی شهر، فلاورجان و اصفهان چهار مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی شناسایی شده است که در نتیجه مقرر شد سفر از استان های شمالی و خوزستان به استان اصفهان محدود و تردد خودروها با پلاک این شهرها ممنوع شود.

وی افزود: همچنین مسافرانی که از خوزستان و شمال کشور به اصفهان سفر می کنند در ترمینال های مسافربری مورد تست رپید قرار می گیرند و مقرر شد سفرهای افراد از خوزستان و استان های شمالی به جای اینکه در تمام ترمینال های اصفهان تردد کنند صرفا در دو ترمینال با برنامه ریزی که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای می کند انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونای انگلیسی و محدودیت ها در استان اصفهان

آخرین وضعیت کرونای انگلیسی و محدودیت ها در استان اصفهان