مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-24اقتصادي

نرخ پایین تورم در قم نسبت به سایر استان ها


استاندار قم با بیان وضعیت اقتصادی استان طی ماه ها و سنوات اخیر در تامین و تنظیم بازار از نرخ تورم پایین قم در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست عصر چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس تنظیم بازار کشور که به ریاست دکتر رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت امیرالمومنین علی (ع)، گفت: اجرای طرح تنظیم بازار منطقه ای در سطح کشور، دارای چالش ها و مسائلی است که باید به طور دقیق برطرف شود تا اثرگذاری عملی داشته باشد.

استاندار قم در ابتدا ضمن تشکر از اجرای طرح منطقه ای تنظیم بازار و تلاش برای پویایی استان ها در این زمینه، گفت: بر اساس الزامات حقوقی، هر گونه تصمیم گیری و سیاست گذاری کلان در سطح کشور باید از قانون تقسیمات کشوری تبعیت کند، و این واگذاری در صورتی قابلیت عملیاتی پیدا می کند که بر اساس این قانون مصوب شود.

وی همچنین به نقش مکمل و اثر گذار هر دو وزارت خانه جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در تأمین مایحتاج و تنظیم بازار، افزود: چگونگی اجرای مسئولیت ها و الزام نقش پذیری و همکاری این دو وزارت خانه باید در طرح مذکور کاملاً مشخص تا از ظرفیت های استانی متناظر بهره برداری شود.

سرمست با بیان وضعیت استان طی ماه ها و سنوات اخیر در تأمین و تنظیم بازار از نرخ تورم پایین قم در سطح کشور خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ پایین تورم در قم نسبت به سایر استان ها

نرخ پایین تورم در قم نسبت به سایر استان ها