مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-24سياسي

مسؤولان نوع حکومت علی (ع) را در موردتوجه قرار دهند


نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با گله مندی از عملکرد دولت در برخی از عرصه های اقتصادی و فرهنگی گفت: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد، لذا اگر تمامی مسؤولین عدالت و نوع حکومت حضرت علی (ع) موردتوجه قرار دهند بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی امشب در مراسم (ع) در جامعه بازگو نشده است، تصریح کرد: علیرغم تمامی اقدامات صورت گرفته کماکان بخش اعظمی از ویژگی های شخصیتی حضرت علی (ع) در جامعه و برای جوانان بیان نشده و این یک ضعف بسیار بزرگ است.

محمدی عدالت حضرت علی (ع) در حکومت را بهترین نوع حکومت در طول تاریخ دانست و افزود: امیرالمؤمنین (ع) باایمان خالص و عبادت بی وقفه خود به عدالت، شجاعت بخشید و بعد از شهادت این امام رئوف عدالت هم در طول تاریخ دفن شد لذا تمامی مسؤولین باید در تمامی اقدامات و تصمیمات خود عدل علی (ع) را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با اشاره به مهم ترین ویژگی های شخصیتی حضرت علی (ع) بیان کرد: حسن خلق، گذشت و بخشش، سخاوت، عدالت و حق طلبی ازجمله مهم ترین ویژگی های شخصیتی امیرالمؤمنین است که باید در جامعه گسترش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان نوع حکومت علی (ع) را در موردتوجه قرار دهند

مسؤولان نوع حکومت علی (ع) را در موردتوجه قرار دهند