مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-24سياسي

شهروندان در رسیدن به توسعه پایدار نقش موثری دارند


برای رسیدن به توسعه پایدار شهری، شهروندان باید مدیریت و مشارکت خاص داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی شامگاه امشب در آیین اختتامیه سومین شهروندان برگزیده سال 99 ابتدا قول استانی شدن جشنواره شهروند برگزیده را داد و اظهار کرد: سومین دوره ای که جشنواره برگزار می شود، مبنای علمی داشته و همراه با شورای سیاستگذاری تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره با مشارکت مدیریت استان و داوری فرهیختگان همراه با زمان بندی برپا شده است گفت: حدود 800 نفر توسط خودشان به این جشنواره معرفی شدند که 120 نفر به کمیته علمی و داوری معرفی شده و نهایتا 28 نفر در حوزه های مختلف برگزیده شدند.

شهردار همدان با بیان اینکه جشنواره امسال یک ویژگی خاص دارد افزود: در این جشنواره کسانی معرفی شدند که شرایط لازم را داشته و در کمیته داوران رای آورند.

وی با بیان اینکه طی سه دوره برگزاری جشنواره تعداد شهروندان برگزیده مدیریت می شود تصریح کرد: ما اعتقاد داریم برای رسیدن به توسعه پایدار شهروندان باید مدیریت و مشارکت خاص داشته باشند لذا برای رسیدن به شهر ایده آل قابلیت زندگی خوب شهروندان نقش موثری دارند.

صوفی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های این جشنواره معرفی کسانی است که همدانی نیستند خاطرنشان کرد: برخی شهروندان غیربومی همدان در توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان در رسیدن به توسعه پایدار نقش موثری دارند

شهروندان در رسیدن به توسعه پایدار نقش موثری دارند