مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-24اقتصادي

از شرایط سخت تحریم صنایع دریایی با سربلندی عبور کردیم


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه جامعه دریایی کشور از دوره 3 ساله سخت ترین تحریم ها با سربلندی عبور کرد گفت: صنعت دریایی کشور اجازه نداد روند تأمین مایحتاج مردم مختل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست شورای عالی مدیران ارگان های دریایی، درباره سیاست های دریایی کشور در دوره پساتحریم، تأکید کرد: در بازار بین المللی صنعت دریانوردی، نمی توانیم درها را به روی خودمان ببندیم، بلکه باید رقابت پذیری بنادر کشور را افزایش و سهم خود را از حمل و نقل دریایی منطقه و جهان ارتقا دهیم.

راستاد با بیان اینکه ظرفیت های حمل و نقل دریایی کشور، فراتر از نیازهای داخلی است، اظهار داشت: در دوره پساتحریم و بازگشت احتمالی شرکت های کشتیرانی بین المللی به بنادر ایران، مجموعه بندری و اپراتورهای کشور باید آمادگی لازم را داشته باشند تا بتوانند سرویس های خوبی را به کشتیرانی های خارجی ارائه کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تمرکز ویژه برای بهبود امور دریانوردان ناشی از آسیب های جدی به این قشر زحمتکش در دوره شیوع ویروس کووید 19، افزود: با رایزنی های داخلی و خارجی، امیدواریم سهمیه واکسن کرونا با اولویت به دریانوردان اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شرایط سخت تحریم صنایع دریایی با سربلندی عبور کردیم

از شرایط سخت تحریم صنایع دریایی با سربلندی عبور کردیم