مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-24پزشكي

عمل جراحی تومور داخل نخاع با موفقیت در کاشمر انجام شد


متخصص جراح مغز و اعصاب از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی تومور داخل نخاع با استفاده از مانیتورینگ عصبی حین عمل برای نخستین بار در کاشمر خبر داد.

- دکتر سینا احمدی در گفت وگو  با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به اینکه برای نخستین بار عمل جراحی تومور داخل نخاع تحت مانیتورینگ عصبی حین عمل برای نخستین بار در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر انجام شد، اظهار کرد: بیماری با بی حسی دست راست به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) مراجعه کرده ، که پس از  بررسی انجام شده با تشخیص تومور نخاع کاندید عمل جراحی شد.

این جراح جوان بابیان اینکه با رضایت بیمار 43 اقدامات لازم برای انجام عمل جراحی انجام شد، افزود: با حضور تیم تخصصی جراحی و با پایش کامل اعصاب حسی و حرکتی در حین عمل توسط دستگاه نورومانیتورینگ طی عمل جراحی 5 ساعته موفق به برداشتن کامل تومور بدون ایجاد عارضه عصبی شدیم.

وی تأکید بر اینکه این عمل جراحی حساس با بهره گیری از دستگاه مانیتورینگ عصبی حین جراحی  که برای  برداشتن تومورهای درون نخاعی و انحنای ستون فقرات، جراحی های پیچیده نخاع و ستون فقرات و مغز مورداستفاده می گیرد، انجام شده است یادآور شد: این دستگاه که برای ثبت پتانسیل های مختلف الکتروفیزیولوژیک از بیمار در حین جراحی بر روی مغز، نخاع و اعصاب محیطی طراحی شده است، اطلاعاتی در رابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل جراحی تومور داخل نخاع با موفقیت در کاشمر انجام شد

عمل جراحی تومور داخل نخاع با موفقیت در کاشمر انجام شد