مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-24ورزشي

100 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی 10 هزار نفری آمل نیازاست


رییس کمیته ملی المپیک از پیگیری جدی برای رفع موانع توقف در ساخت سالن ورزشی 10 هزار نفری کاله آمل خبر داد و گفت: 100 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه نیاز است.

- سید رضاصالحی امیری در حاشیه بازدید از این سالن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه اکنون مشکل بزرگی که برای ساخت این سالن که به عنوان دومین سالن ورزشی سرپوشیده کشور محسوب می شود، برطرف کردن موانع تعیین حریم سالن با جاده و حاشیه رودخانه هراز است که تعهد کردم به مسئولان باشگاه کاله حتماً درنشست ویژه وزیر نیرو این دغدغه مطرح تا انشاله با لحاظ کردن همه جوانب، روند ساخت این مجموعه بزرگ درآمل از سر گرفته شود.

وی با تاکید براینکه تحت هیچ شرایطی تخریب سازهای ایجاد شده باشگاه کاله درساخت سالن 10 هزارنفری مطرح نیست، بلکه موانع آن برطرف وساخت آن تسریع خواهد شد، گفت: کمبود منابع مالی دومین مشکل تأخیر درساخت این سالن بزرگ ورزشی هست که پیگیر اختصاص منابع مالی آن از سوی سازمان مدیریت وبرنامه وبودجه کشور خواهیم شد.

رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه حدود 3 سال روند ساخت سالن 10 هزار نفر توسط باشگاه کاله به واسطه وجود این دو مشکل متوقف شده است، گفت، در صورتی که تا سال گذشته حداقل با 50 میلیارد تومان ساخت این سالن 10 هزارنفر تکمیل وقابل افتتاح بود، اکنون برای تکمیل وتجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی 10 هزار نفری آمل نیازاست

100 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی 10 هزار نفری آمل نیازاست