مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:402021-02-24اجتماعي

نمی گذاریم حتی یک دانش آموز به دلیل زندگی در منطقه ای دورافتاده از تحصیل باز بماند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام مجموعه آموزش و پرورش استان برای ایجاد عدالت آموزشی، گفت: نمی گذاریم حتی یک دانش آموز به دلیل زندگی در منطقه ای محروم و دورافتاده از تحصیل باز بماند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام مجموعه آموزش و پرورش استان برای ایجاد عدالت آموزشی، گفت: نمی گذاریم حتی یک دانش آموز به دلیل زندگی در منطقه ای محروم و دورافتاده از تحصیل باز بماند.

مجید یزدان پناه امروز(6 اسفند) در نشست راهبران آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه که با حضور مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای توانمند بار آوردن دانش آموزان مناطق دورافتاده و محروم، گفت: اگر آموزش و پرورش از پایه و حتی قبل از ورود دانش آموزان به مدرسه برای تعلیم و تربیت آنها برنامه داشته باشد، آینده ای درخشان پیش روی کشور خواهد بود.

وی آموزش و پرورش را یک حوزه دیربازده عنوان کرد و افزود: هزینه کردن در این بخش سرمایه گذاری است، هرچند این سرمایه گذاری در بلند مدت جواب می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تلاش مجموعه آموزش و پرورش برای ایجاد عدالت آموزشی در دورافتاده ترین نقاط استان، گفت: آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم حتی یک دانش آموز به دلیل زندگی در منطقه ای دورافتاده از تحصیل باز بماند

نمی گذاریم حتی یک دانش آموز به دلیل زندگی در منطقه ای دورافتاده از تحصیل باز بماند