مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-24ورزشي

رفت و آمدهای پر سروصدا در نقل و انتقالات؛ خانه تکانی در فوتبال ایران


طی چندین روزی که از فصل نقل و انتقالات گذشته، تحرکات تیم ها موید این موضوع است که نقل و انتقالات میان فصل نه برای ترمیم اشکالات بلکه برای ساخت و ساز تیم های جدید است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ نیم فصل نخست فوتبال ایران به پایان رسید و پنجره نقل و انتقالات میان فصل آغاز شد.

با اتفاقاتی که در 15 هفته نخست رخ داد، تحرکاتی در داخل تیم ها شکل گرفته است و شاهد خانه تکانی بزرگی در 16 تیم لیگ برتری خواهیم بود.

وضعیت در پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر ایران به گونه ای است که گویا برخی از تیم ها از بنا اشتباه بوده اند! در واقع تعداد بازیکنان ورودی و خروجی بعضی از تیم ها در نقل و انتقالات زمستانی بسیار بیشتر از ابتدای فصل است و در نتیجه جدول رده بندی به خصوص در میانه و انتهای جدول کاملا زیر و رو خواهد شد.

تیم های بی پول که در نیم فصل نخست نتایج خوبی گرفته اند، به علت مشکلات مالی ستاره های خود را از دست می دهند و در سوی مقابل تیم های متمول که نتایج ضعیفی را کسب کرده اند، با غارت بازیکنان تاثیرگذار تیم های ضعیف تر و همینطور جذب مربیان موفق، تکانی به خود خواهند داد.

طی چندین روزی که از فصل نقل و انتقالات گذشته، تحرکات تیم های موید این موضوع است که نقل و انتقالات میان فصل نه برای ترمیم اشکالات بلکه برای ساخت و ساز تیم جدیدی است؛ به طوری که مسئولان نساج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و آمدهای پر سروصدا در نقل و انتقالات؛ خانه تکانی در فوتبال ایران

رفت و آمدهای پر سروصدا در نقل و انتقالات؛ خانه تکانی در فوتبال ایران