مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-24فرهنگي

اکران آنلاین «دیوانگی» آغاز شد/ سردرگمی دانشجوی دانشگاه شریف


اکران آنلاین مستند «دیوانگی» به کارگردانی صدرا علی بک آغاز شد.

- اکران آنلاین مستند دیوانگی به کارگردانی صدرا علی بک آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم عمار ، مستند سینمایی دیوانگی درباره سیدمحمدصادق کشاورزی، رتبه 2 کنکور سراسری سال 1397 است که پس از عبور از سد کنکور، با پیش فرض های ذهنی اش درباره دانشگاه و مسیر آینده زندگی مواجه می شود.

کارگردان این اثر در مدت زمان 76 دقیقه با سیدمحمدصادق که حالا دانشجوی مهندسی کامپیوتر بهترین دانشگاه کشور است، همراه شده و روایتی جذاب از مواجهه وی با دانشگاه را ارائه می کند؛ جایی که یک دانشجو با گذشت یک ترم، تصوراتش نسبت به دانشگاه به مرور تغییر کرده و با تصویری جدید از دانشگاه روبرو می شود و سؤالاتی برایش به وجود می آید؛ سؤالاتی از جنس من چه کار باید بکنم؟ چه مسیری را باید طی کنم و این شروع دیوانگی اوست .

مستند بلند دیوانگی به کارگردانی صدرا علی بک، تهیه کنندگی محمدصادق باطنی و نویسندگی سیدآرمین حقیقت که همگی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف هستند، در مرکز نوآوری رسانا تولید شده است.

اکران آنلاین و مردمی این مستند از چهارشنبه ششم اسفندماه آغاز می شود که علاقه مندان برای ثبت درخواست اکران یا تماشای آنلاین می توانند به سایت عماریار به نشانی Ammar


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین «دیوانگی» آغاز شد/ سردرگمی دانشجوی دانشگاه شریف

اکران آنلاین «دیوانگی» آغاز شد/ سردرگمی دانشجوی دانشگاه شریف