مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-24اقتصادي

معاون استاندار تهران اعلام کرد: پایتخت در معرض خطرات ناشی از کم آبی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت نیرو، عبدالرضا چراغعلی در جلسه سازگاری با کم آبی استان تهران، اظهار داشت: متوسط ارتفاع بارش در استان تهران 280 میلی متر است که اندکی بالاتر از میانگین کشوری محسوب می شود.

- معاون استاندار تهران اعلام کرد: پایتخت در معرض خطرات ناشی از کم آبی! معاون استاندار تهران گفت: با توجه به مصرف بی رویه و تداوم برداشت غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی، تهران در معرض خطرات ناشی از کم آبی و فرونشست قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از وزارت نیرو، عبدالرضا چراغعلی در جلسه سازگاری با کم آبی استان تهران، اظهار داشت: متوسط ارتفاع بارش در استان تهران 280 میلی متر است که اندکی بالاتر از میانگین کشوری محسوب می شود.

وی میزان سرانه آب مصرفی استان تهران را حدود 355 مترمکعب در سال عنوان کرد و گفت: با توجه به جمعیت مستقر در استان و منابع آب موجود، این میزان سرانه بسیار پایین بوده و استان تهران دومین استان فقیر کشور از نظر منابع آبی محسوب می شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه استان تهران سالانه به طور میانگین 200 میلی متر پایین می رود، گفت: نتیجه این فرونشست ها در بلندمدت تخریب ابنیه ها و زیرساخت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران اعلام کرد: پایتخت در معرض خطرات ناشی از کم آبی!

معاون استاندار تهران اعلام کرد: پایتخت در معرض خطرات ناشی از کم آبی!