مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-24ورزشي

ویژه برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان به مناسبت ایام ولادت حضرت علی(ع) را تشریح کرد و گفت: این مجموعه برنامه ها با عنوان «با تو خوشبختم» برگزار می شود.

- ویژه برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان به مناسبت ایام ولادت حضرت علی(ع) را تشریح کرد و گفت: این مجموعه برنامه ها با عنوان با تو خوشبختم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های ایام ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با عنوان با تو خوشبختم از روز گذشته 5 اسفند ماه خبر داد و در تشریح این برنامه ها گفت: همایش نیم روزه با تو خوشبختم با حضور پدران و فرزندان نوجوان با هدف آموزش و تقویت ارتباط موثر بین پدران و فرزندان در خانواده به مدت یک هفته از 7 تا 14 اسفند در فرهنگ سرای خاوران برگزار می شود.

این اردوی نیم روزه در سه بخش نشست های روانشناسی با موضوع؛ چگونه پدر خوبی باشیم، مسابقه های ورزشی و سرگرمی و پخش فیلم برگزار می شود.

فاطمیان پور در ادامه به کمپین یکشنبه های علوی اشاره کرد و افزود: این کمپین با هدف ترویج مفاهیم و حکمت های علوی در زندگی روزمره، از ولادت امام علی(ع) تا عید غدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)

ویژه برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)