مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-24سياسي

استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها جایگاه پایینی در کشور دارد


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر با وجود ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری که دارد، در بسیاری از شاخص ها جایگاه پایینی در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل طرح های عمرانی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و تلاش شده تا اعتبارات مورد نیاز در این خصوص تأمین شود.

وی گفت: با وجودی که استان بوشهر از موهبت های خدادادی و ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و انرژی برخوردار است و بخش عمده ای از نیازهای اقتصادی کشور را تأمین می کند ولی در بسیاری از شاخص های توسعه شهری و روستایی، پایین ترین رتبه های کشور را دارد.

جمیری با اشاره به مشکلات عدیده روستاهای استان بوشهر در حوزه های زیرساختی اظهار داشت: در دیداری که با معاون عمرانی و امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم، مسائل و مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست در خصوص تکمیل طرح های عمرانی حوزه انتخابیه، تکمیل بوستان های نیمه کاره، احداث دیوارهای حفاظتی برای روستاهای رودشور و چاهکوتاه و احداث چمن مصنوعی در روستای کره بند بحث و گفت و گو شد و در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها جایگاه پایینی در کشور دارد

استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها جایگاه پایینی در کشور دارد