مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-24اجتماعي

نه به خرید و فروش حیات وحش در استان یزد


معاون فنی حفاظت محیط زیست یزد از ممنوعیت خرید، فروش، نگهداری و عرضه جانوران وحشی بدون مجوز از ادارات حفاظت محیط زیست و دامپزشکی خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فنی حفاظت محیط زیست یزد از ممنوعیت خرید، فروش، نگهداری و عرضه جانوران وحشی بدون مجوز از ادارات حفاظت محیط زیست و دامپزشکی خبر داد.

اعظم حبیبی پور در این خصوص تصریح کرد: در آستانه سال نو، خرید و فروش حیوانات وحشی همچون انواع سمندرها به ویژه سمندر لرستانی، انواع لاک پشت ها، انواع مارها و آگاماها، آفتاب پرست و سایر خزندگان، گیاهان آبزی مانند سنبل آبی و غیره رونق پیدا می کند.

وی گفت: اما شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که خرید، فروش، نگهداری و عرضه جانوران وحشی بدون مجوز از ادارات حفاظت محیط زیست و دامپزشکی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود و متخلفان مشمول پرداخت جزای نقدی و حبس خواهند شد.

معاون اداره کل محیط زیست استان افزود: گشت های سیار یگان حفاظت محیط زیست برای کنترل بیشتر در این زمینه فعال شده و برخورد با متخلفان به صورت جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، حبیبی پور اظهار کرد: مردم طبیعت دوست استان یزد می توانند در صورت برخورد با فروش گونه ها جانوری وحشی مراتب را با شماره تلفن 38253303 به اداره کل حفاظت مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه به خرید و فروش حیات وحش در استان یزد

نه به خرید و فروش حیات وحش در استان یزد