مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-24اقتصادي

55 میلیارد تومان جذب سرمایه توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 99


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در سال 99 در مجموع حدود 55 میلیارد تومان جذب سرمایه در چند برنامه انجام شد که جشنواره شیخ بهایی امسال به تنهایی 16 میلیارد تومان جذب سرمایه داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در سال 99 در مجموع حدود 55 میلیارد تومان جذب سرمایه در چند برنامه انجام شد که جشنواره شیخ بهایی امسال به تنهایی 16 میلیارد تومان جذب سرمایه داشت.

جعفر قیصری امروز (چهارشنبه- 6 اسفندماه) در مراسم جشن سالانه تقدیر از برترین های مراکز رشد و پارک های علم و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که به صورت برخط برگزار شد، با بیان اینکه سال 99 به سختی آغاز شد و در طول این دوران تجربیات بسیاری به دست آوردیم، به دو برنامه اصلی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های اصلی ما توسعه بازار و کمک به رشد شرکت ها بود که بتوانند وارد بازارهای بزرگتر شوند.

وی افزود: قانع کردن صنایع بزرگ جهت سرمایه گذاری و همکاری انجام شد و برنامه اصلی و مهم دیگر ما تقویت بحث تجاری سازی و جذب سرمایه بود که در طول 20ماه گذشته با جدیت انجام شد.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به بازنگری وظایف تمرکز ویژه به موضوع تجاری سازی شرکت ها اشاره کرد و گفت: در برگزاری جشنواره سالانه شیخ بهایی سعی کردیم از مدل ترویج کارآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 میلیارد تومان جذب سرمایه توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 99

55 میلیارد تومان جذب سرمایه توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 99