مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-24سياسي

اعتکاف امسال با شعار «عبادت و اعتکاف در منزل» برگزار می شود


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به لغو برگزاری مراسم اعتکاف امسال، گفت: مراسم اعتکاف را در منازل با شعار «عبادت و اعتکاف در منزل» برگزار می کنیم.

- رشت- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به لغو برگزاری مراسم اعتکاف امسال، گفت: مراسم اعتکاف را در منازل با شعار عبادت و اعتکاف در منزل برگزار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسینعلی رضازاده پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ماه رجب، اظهار کرد: ماه رجب با ستاره های درخشانی زینت داده شده که شاید سر شروع اهل سیر و سلوک برای حرکت در راه رسیدن به معنویت، قرار گرفتن ولادت حضرت علی (ع) و امام جواد (ع) است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از تقارن ایام البیض ماه رجب و ولادت امیرالمومنین (ع) می توان به اهمیت عبادت و استغفار پی برد، افزود: برای بهره برداری خوب این ماه همه روحانیون مستقر و امامان محله از شروع ماه رجب برنامه هایی مانند اعتکاف در منزل را با شعار عبادت و اعتکاف در منزل را شروع کردند.

وی ادامه داد: روحانیون مستقر و امامان محله در این حرکت خواندن نماز جعفر طیار که از توصیه های امکان حضور شهروندان در مساجد وجود ندارد بنابراین پویش فرصت انس فرصتی مناسب است تا در منازل به اعمال این ایام همانند روزه گرفتن، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف امسال با شعار «عبادت و اعتکاف در منزل» برگزار می شود

اعتکاف امسال با شعار «عبادت و اعتکاف در منزل» برگزار می شود