مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-24اجتماعي

پیش بینی تندباد با سرعت 70کیلومتر در خراسان رضوی


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از احتمال بروز خسارت به دلیل افزایش شدت باد در مناطق جنوبی و کاهش دما تا 13 درجه زیر صفر در مناطق شمالی خراسان رضوی خبر داد.

- زهرا آهنگرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده در مناطق جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی احتمال افزایش سرعت باد تا 70 کیلومتر بر ساعت وجود دارد، گفت: با افزایش شدت وزش باد در این مناطق احتمال بروز خسارت وجود دارد.

وی افزود: افزایش شدت باد در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد اما بیشترین میزان شدت باد در مناطق جنوب و جنوب شرق استان پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه با گسترش بیشتر سامانه بارش زا در استان انتظار بارش برف به ویژه در مناطق شمالی خراسان رضوی وجود دارد، اظهار کرد: هر چند انتظار بارش سنگین برف وجود ندارد اما نواحی شمالی استان شاهد بارش های پراکنده برف خواهند بود.

وی به وضعیت بارش ها در مشهد اشاره و بیان کرد: طبق ارزیابی داده ها و نقشه های هواشناسی احتمال بارش برف به ویژه در ارتفاعات و اطراف مشهد نیز وجود دارد.

آهنگرزاده همچنین به احتمال کاهش دمای هوا تا 13 درجه زیر صفر اشاره و اظهار کرد: طبق این پیش بینی احتمال کاهش دمای هوا به ویژه در مناطق سردسیر استان تا 13 درجه زیر صفر وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تندباد با سرعت 70کیلومتر در خراسان رضوی

پیش بینی تندباد با سرعت 70کیلومتر در خراسان رضوی