مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-24اجتماعي

دپوی اقلام امدادی هلال احمر تهران در پایگاه های مدیریت بحران


رییس دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران کلان شهر تهران از تجهیز و دپوی اقلام امدادی جمعیت هلال احمر استان تهران در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن نادی با اشاره به نهایی شدن سند همکاری های مشترک میان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: این سند در راستای تجهیز و ذخیره اقلام امدادی در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران است و در نشستی که اخیرا برای بررسی و نهایی سازی آن برگزار شد، موضوع تجهیز و ذخیره اقلام امداد و نجات در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران از سوی کارگروه امداد و نجات و آموزش های همگانی ستاد ویژه مدیریت بحران کلانشهر تهران نیز مورد توافق قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نهایی سازی این سند همکاری نخستین موردی است که در چارچوب تفاهم نامه همکاری های مشترک بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شهرداری تهران انجام می شود، گفت: این تفاهم نامه همکاری پیش تر و در مراسمی به امضای شهردار تهران و رییس جمعیت هلال احمر کشور رسیده است.

به گفته ربیس دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران کلان شهر تهران در مرحله اول اجرای این تفاهمنامه پنج پایگاه مدیریت بحران به صورت پایلوت به اقلام امداد و نجات تجهیز شده و در فاز بعدی در تمام پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی اقلام امدادی هلال احمر تهران در پایگاه های مدیریت بحران

دپوی اقلام امدادی هلال احمر تهران در پایگاه های مدیریت بحران