مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-24اجتماعي

243 روستا فاقد اینترنت در اردبیل هستند/ توزیع 3700 تبلت در بین دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 243 روستای استان اردبیل فاقد زیرساخت های اینترنت است که منتظر اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ناصری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: سه هزار و 700 تبلت بر اساس تفاهمنامه امضا شده بین کمیته امداد و بهزیستی استان اردبیل در بین خانواده های نیازمند توزیع شده تا دانش آموزان از آموزش مجازی و شبکه شاد بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: مرکز آمار ایران 500 دستگاه تبلت به استان اهدا کرده که از هفته آینده توزیع این تبلت ها آغاز می شود و تلاش ما بر این است تا از نهادها و مؤسسات انقلابی تبلت های دانش آموزی را تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه از طریق شبکه شاد با 200 هزار نفر از اولیای دانش آموزان ارتباط مستمری داریم، گفت: از طریق این بستر فراهم شده سعی می کنیم تا هشدارها و همچنین اطلاعیه های مهم بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی را به اطلاع اولیای دانش آموزان برسانیم.

ناصری افزود: 243 روستای استان اردبیل فاقد زیرساخت های اینترنت است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قول مساعد داده تا نسبت به تأمین زیرساخت های لازم برای تقویت اینترنت پرسرعت در این مناطق برنامه ریزی های لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

243 روستا فاقد اینترنت در اردبیل هستند/ توزیع 3700 تبلت در بین دانش آموزان

243 روستا فاقد اینترنت در اردبیل هستند/ توزیع 3700 تبلت در بین دانش آموزان