مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-24سياسي

باید نقشه راه دانشگاه شهید رجایی تعریف شود


وزیر علوم با تاکید بر ضرورت تعریف نقشه راه دانشگاه شهید رجایی گفت: باید نقشه راهی تعریف شود تا در بستر آن متوجه شویم آیا فردی که از دانشگاه خارج می شود می تواند آیندگان کشور را تربیت کند یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در جلسه چهاردهم شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور ضمن بیان این مطلب به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مراکز تخصصی تربیت معلم اشاره کرد و گفت: بعد از فرمایشات معظم له روی این موضوع در وزارت علوم کار شده که البته نیازمند تکمیل و رفع نقص است و درحال تکمیل نظارت ها هستیم تا در صورت نیاز وارد شورای عالی انقلاب فرهنگی و بررسی تخصصی شود و به واسطه آن تربیت معلم بر اساس تراز نظام اسلامی صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما باید این باشد که مجموعه تربیت معلم را برای تربیت شایسته و نسل آینده آماده کنیم، گفت: جهان در سال های آینده با تغییر مواجه خواهد شد و به همین دلیل برای نسل جدیدی که تربیت می شوند باید اساتید دارای ظرفیت خوبی باشند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره نقشه راه دانشگاه شهید رجایی بیان کرد: باید نقشه راهی تعریف شود تا در بستر آن متوجه شویم آیا فردی که از دانشگاه خارج می شود می تواند آیندگان کشور را تربیت کند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نقشه راه دانشگاه شهید رجایی تعریف شود

باید نقشه راه دانشگاه شهید رجایی تعریف شود