مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-08فناوري

افتتاح 100 سایت روستایی در زنجان


امروز با حضور آذری جهرمی 100 سایت روستایی در زنجان افتتاح شد که با ارائه این خدمت 15 هزار خانوار و 250 مدرسه روستایی در استان زنجان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان زنجان، اینترنت پرسرعت 155 روستای استان متصل شد.

همچنین با حضور وزیر ارتباطات 560  واحد روستایی محرومان که ساخت آن 5 ماه قبل توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده بود به بهره برداری رسید.

امروز با حضور آذری جهرمی 100 سایت روستایی در زنجان افتتاح شد که با ارائه این خدمت  15 هزار خانوار و 250 مدرسه روستایی در استان زنجان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

امروز همچنین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مجتمع آی سی تی استان افتتاح شد.

این ساختمان در 5 طبقه و با 32 میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

وزیر ارتباطات در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر که یادآور انقلاب بزرگ ایران به رهبری امام راحل بود، یک پیام ویژه ای دارد که این پیام همانا خدمت به مردم است.

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به فرمایشات امام راحل در زمینه توجه به محرومان و برقراری عدالت اجتماعی بیان کرد: نگاه امام راحل بر این بود که تکیه انقلاب باید به مردم باشد، زیرا مردم پشتوانه انقلاب و کشور هستند و به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 100 سایت روستایی در زنجان

افتتاح 100 سایت روستایی در زنجان