مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-28اقتصادي

آمادگی آذربایجان شرقی برای تاسیس دفتر تجاری ایران در قزاقستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی استان برای تاسیس دفتر تجارتی ایران در قزاقستان خبر داد و خواستار توجه ویژه به موضوع صادرات کالای ایرانی به این کشور با محوریت آذربایجان شرقی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی استان برای تاسیس دفتر تجارتی ایران در قزاقستان خبر داد و خواستار توجه ویژه به موضوع صادرات کالای ایرانی به این کشور با محوریت آذربایجان شرقی شد.

علی جهانگیری در ارتباط تصویری با معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان و سرکنسول های ایران در آلماتی و آکتائو، با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب عملیاتی برای توسعه تعاملات اقتصادی و تجاری دو کشور، اظهار کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان های مهم کشور و مهم ترین محور ارتباطی با کشورهای همسایه محسوب می شود.

وی ادامه داد: ارتباط و توسعه مناسبات با کشورهای همسایه، از اولویت های اصلی ما است و آمادگی خود را برای توسعه همکاری های مشترک با قزاقستان اعلام می کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت نگاه تخصصی به توسعه روابط اقتصادی و تسهیل مراودات تجاری و بانکی بین تجار ایران و قزاقستان، از آمادگی آذربایجان شرقی برای تاسیس دفتر تجارتی ایران و قزاقستان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آذربایجان شرقی برای تاسیس دفتر تجاری ایران در قزاقستان

آمادگی آذربایجان شرقی برای تاسیس دفتر تجاری ایران در قزاقستان