مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:002021-01-28سياسي

افتتاح و بهره برداری از 100 پروژه نوسازی مدارس همزمان با دهه فجر در کرمان


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از افتتاح و بهره بردای از 100 پروژه نوسازی مدارس در دهه مبارک فجر در سراسر استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه دیدار دکتر شهری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور با استاندار کرمان طی گزارشی از افتتاح و بهره برداری 100 پروژه با 455 کلاس درس و 52 هزار متر مربع زیربنای آموزشی در دهه فجر در سراسر استان کرمان خبر داد.

وی عنوان کرد: در روز 12 بهمن و روز نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور با حضور استاندار کرمان مدرسه 12 کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک با دو باب مدرسه 12 کلاسه دیگر به طور همزمان در شهرستان رابر افتتاح خواهند شد.

واعظی نژاد از رشد خوب کمک و مشارکت خیران در سال 99 خبر داد و گفت: در سال 99 تاکنون خیران و مردم در طرح آجر به آجر 230 میلیارد تومان مشارکت داشته اند که با این اعتبار 226 پروژه در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص روند اجرای مفاد تفاهم نامه ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش با اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی گفت: طبق تفاهم نامه، 120 مدرسه با 720 کلاس درس ساخته خواهد شد که تاکنون از این تعداد 38 مدرسه با 411 کلاس درس در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 100 پروژه نوسازی مدارس همزمان با دهه فجر در کرمان

افتتاح و بهره برداری از 100 پروژه نوسازی مدارس همزمان با دهه فجر در کرمان