مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:552021-01-28ورزشي

دیدار با استقلال سخت ترین بازی ماست/فاصله بازی زیاد است


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم استقلال تهران یکی از بهترین تیم های ایران است و دیدار با این تیم یکی از سخت ترین بازی های هفته های اخیر ماست که مقابل آنها داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی حسینی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران با ارائه عرض تسلیت به خانواده مرحوم مهرداد میناوند و جامعه فوتبال ایران، گفت: با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز دارند از این دیدار امتیاز بگیرند و ما باید دقت لازم را برای این دیدار داشته باشیم تا بازنده از زمین خارج نشویم.

وی از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر فوتبال انتقاد کرد و افزود: یکی از مشکلات ما فاصله زیاد بازی گذشته و بازی فردا است چون نگه داشتن یک تیم 9 روز در شرایط بازی کار بسیار سختی است و فقط خدا کند در این زمینه مشکل نداشته باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش بیان کرد: فقط امیرحسین باقرپور را در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان ما مشکلی ندارند.

بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با استقلال سخت ترین بازی ماست/فاصله بازی زیاد است

دیدار با استقلال سخت ترین بازی ماست/فاصله بازی زیاد است