مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-28اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی گازرسانی به زرین آباد و پهله شهرستان دهلران


معاون عمرانی استاندار ایلام از پیشرفت 80 درصدی گازرسانی به شهرهای زرین آباد و پهله از توابع شهرستان دهلران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد کرمی عصر امروز پنجشنبه در بازدید از طرح های بخش میمه و زرین آباد اظهار کرد: عملیات اجرایی خط تغذیه گاز رسانی به شهر سراب میمه به طور 100 درصد به همت شرکت گاز استان آماده بهره برداری است و در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: گاز رسانی به بخش زرین آباد و شهر پهله نیز با بیش از 80 درصد پیشرفت در حال اجرا است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کرمی اضافه کرد: خط تغذیه این دو بخش به طول 80 کیلومتر و 40 کیلومتر شبکه بوده که کار عملیات اجرایی به شهر میمه به اتمام رسیده و حدود سه کیلومتر از اتمام خط انتقال به بخش زرین آباد باقی مانده است که به زودی تکمیل خواهد شد.

معاون امور عمرانی استان ایلام اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را افزون بر 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تلاش خواهد شد تا پایان امسال این پروژه گازرسانی تکمیل و به شبکه گاز سراسری متصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان داشت: برای اجرای خط انتقال گاز به دو بخش زرین آباد و میمه سختی ها و پستی و بلندی های بسیار سنگینی در مسیر 80 کیلومتری وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی گازرسانی به زرین آباد و پهله شهرستان دهلران

پیشرفت 80 درصدی گازرسانی به زرین آباد و پهله شهرستان دهلران