مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-28دانش

اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی نظام جدید/ پذیرش بیش از 7 هزار نفر


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی پذیرش در رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی دوره کاردانی نظام جدید سال 1399 اعلام شد.

زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1399 اعلام شد و در این دوره 7 هزار و 624 نفر پذیرفته شدند.

به گفته ی این مقام مسئول، همه متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی این مرحله اعلام شده لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه 16 مهر 99) در سایت سازمان سنجش، برای انجام مراحل ثبت نام از روز یکشنبه 12 بهمن 99 به سایت اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: همه پذیرفته شدگان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 99 دارای اصل و یا گواهی دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های تحصیلی شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش و یا دیپلم فنی و حرفه ای و کار و دانش نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی نظام جدید/ پذیرش بیش از 7 هزار نفر

اعلام نتایج بدون آزمون کاردانی نظام جدید/ پذیرش بیش از 7 هزار نفر