مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:252021-01-28اقتصادي

جهش تولید در 20 رشته فعال بخش صنعت کشور


معاون امور صنایع وزارت صمت از رشد تولیدات صنعتی 20 رشته فعال بخش صنعت کشور خبر داد و گفت: در 9 ماه امسال از 28 رشته فعالیت صنعتی در کشور، 20 رشته با اجرای طرحهای داخلی سازی صنعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی صادقی نیارکی در سفر به استان آذربایجان غربی، با حضور درکارخانجات نساجی خوی از رشد تولیدات صنعتی 20 رشته فعال بخش صنعت کشور خبر داد و اظهار داشت: در 9 ماه امسال از 28 رشته فعالیت صنعتی در کشور، 20 رشته با اجرای طرح های داخلی سازی صنعت، از جهش تولید برخوردار شدند.

وی با اشاره به وجود یک هزار 65 واحد صنعتی منتخب در کشور، افزود: این واحدها ماهیانه مورد پایش و کنترل قرار می گیرند و آخرین پایش ها نشانگر تولید رشد 20 تا 200 درصدی در این واحدهاست.

صادقی نیارکی بهره برداری از حداکثر توان داخلی در ساخت و تولید در بخش صنعت را اولویت مهم وزارت صمت دانست و گفت: در حوزه توسعه صنعت وزارت صمت به دنبال تکمیل زنجیره تولید و تامین مواد اولیه است که همزمان با سال جهش تولید اتفاق می افتد.

وی توسعه صادرات غیر نفتی را یکی از سیاست های توسعه صنایع در کشور دانست و اضافه کرد: امسال با رونق صنایع، بخش اعظمی ارز مورد نیاز تولید برای نخستین باراز محل صادرات صنعتی اتفاق افتاد ه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید در 20 رشته فعال بخش صنعت کشور

جهش تولید در 20 رشته فعال بخش صنعت کشور