مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:252021-01-28سياسي

راه آهن اردبیل بدون اتصال به پارس آباد ابتر است


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن اردبیل باید به مغان متصل شود وگرنه ابتر می ماند.

- صدیف بدری در نشست خبری خود با خبرنگاران استان اردبیل اظهار کرد: راه آهن اردبیل در زمان آغاز به فعالیت ما در مجلس دهم غیرفعال و خوابیده بود که من به همراه دو نماینده دیگر اردبیل در مجلس دهم این پروژه را احیا کردیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یکی از راه آهن های اولویت دار کشور است.

وی با بیان اینکه در بحث کشت و صنعت مغان اولین نفری بودم که به واگذاری این بنگاه اقتصادی و کشاورزی اعتراض کردم، افزود: با تلاش های رییس قوه قضاییه واگذاری کشت و صنعت مغان باطل شد و بیت المال به آغوش بیت المال برگشت.

بدری با بیان اینکه برای حل مشکلات سبلان پارچه از اداره ورشکستگی قوه قضاییه پیگیرموضوع بودم، ادامه داد: این واحد تولیدی چند روز پیش به صاحب اصلی اش برگردانده شد و مالک آن قول ایجاد 10 هزار شغل را داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی رایزنی هایی که با قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد، قرار شد این قرارگاه بیمارستان یک هزار تخت خوابی ، تقاطع های غیرهمسطح در کلانشهر اردبیل ، احداث 45 کیلومتر از جاده سرچم و مواردی از این دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اردبیل بدون اتصال به پارس آباد ابتر است

راه آهن اردبیل بدون اتصال به پارس آباد ابتر است