مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-28سياسي

شب 22 بهمن نقاط مختلف استان تهران نورافشانی می شود


مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شب 22 بهمن، نقاط مختلف استان تهران نورافشانی می شود و ندای تکبیر از مأذنه های مساجد، پشت بام منازل و اماکن عمومی پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط متفاوت کشور باتوجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: امسال با رعایت کامل موارد بهداشتی، مراسم و برنامه های محوری ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود و تنها با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت نمادین و با رژه خودروها و موتورسواران برگزار خواهد شد.

  وی گفت: مراسم میهمانی لاله ها در روز پنجشنبه 16 بهمن ماه، نورافشانی و ندای تکبیر در شب 22 بهمن، نشست های بصیرتی و تحلیلی از جمله برنامه هایی است که تعطیل بردار نبوده و با استفاده از ظرفیت های موجود و رعایت دقیق موارد بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به آغاز برنامه های دهه مبارک فجر از روز 12 بهمن ماه، بیان کرد: به مناسبت یوم الله 12 بهمن، برنامه های محوری گوناگونی در شهرستان های استان تهران برگزار می شود که از جمله آنها، راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب 22 بهمن نقاط مختلف استان تهران نورافشانی می شود

شب 22 بهمن نقاط مختلف استان تهران نورافشانی می شود